Presentació de llibre "Llorenç Tous. Biblista i amic dels pobres" - ENLLAÇOS


Si qualcú té interès a veure, escoltar i sentir allò que succeí a la sala auditori de sa Nostra el proppassat 2 d'octubre, durant la presentació del meu llibre "Llorenç Tous. Biblista i amic dels pobres", gràcies al bon enregistrament efectuat per Agustí Baró, té l'oportunitat de fer-ho des de qualsevol d'aquests 5 enllaços, on apareix la intervenció de cadascú.

Tant de bo serveixin per escampar i difondre el llibre, però sobretot la figura eminent del protagonista, mossèn LLORENÇ TOUS MASSANET. Al meu modest mode de veure, marca una fita única i indestructible, dins la història no solament de l'església de Mallorca, sinó també de la societat mallorquina.

5 VÍDEOS PRESENTACIÓ DEL MEU LLIBRE «LLORENÇ TOUS. BIBLISTA I AMIC DELS POBRES», A LA SALA AUDITORI DE SA NOSTRA, PALMA, 2 D'OCTUBRE 2019

1.- Vet ací allò que jo hi volia dir JO, durant la presentació del meu llibre "Llorenç Tous. Biblista i amic dels pobres", a la sala auditori de sa Nostra, dimecres 2 d'octubre de 2019 

2.- Paraules pronunciades per LLORENÇ TOUS, a l'acte de presentació del meu llibre "Llorenç Tous. Biblista i amic dels pobres", feta a la sala auditori de Sa Nostra, a Ciutat el 2 d'octubre de 2019. Vet ací la intervenció directa del protagonista del llibre, que ha quedat enregistrada gràcies a la gravació que en fa Agustí Baró 

3.- Molt content estic de la presentació magistral que en feu, del meu llibre "Llorenç Tous. Biblista i amic dels pobres", la historiadora de l'Art i bona amiga CARME VIDAL a la sala auditori de sa Nostra el proppassat dia 2 d'octubre

 4.- Vet ací imatges i paraules enregistrades durant la intervenció moderadora que fa LLEONARD MUNTANER, l'editor del llibre, durant la presentació de "Llorenç Tous. Biblista i amic dels pobres" realitzada a la sala auditori de sa Nostra, a Palma, el 2 d'octubre de 2019, amb la col·laboració tècnica d'Agustí Baró Bauló

5.- Imatges de l'AMBIENT PREVI a la presentació del meu llibre «Llorenç Tous. Biblista i amic dels pobres», enregistrada per Agustí Baró a la sala auditori de sa Nostra, Palma, 2 d'octubre de 2019

Comentaris